خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

Life....!!!!

اگر چه رو به رویی مثل آیینه با من

ولی چشمام بسم نیست برای سیر دیدن.....

بعضی از آدما میمیرن قبل از اینکه بمیرن(به قول همون یارو)

برای من یه سری از آدما هویتشون عوض میشه

یعنی اون ابی که یه روز هزار و یک شب رو خوند همون ابی نیست که الان آهنگای قبلشو خراب میکنه

تورو باید مثل گل نوازش کرد و بویید

با هرچی چشم تو دنیا است فقط باید تورو دید

.

.

.

من دیوونه ی این زمانم که داره میگذره من دیوونه ی این عمر در حال گذرم

من دیوونه ی بریتنی مردم

من دیوونه ی این شعرای تخ...م..یم

من دیوونه این فوشام که همیشه خوردم و هیچ وقت جواب ندادم

باور من...

باور کن....

باور کن....

احساس میکنم یه مرد ناشناس دور کمرم رو گرفته و تابم میده و منو میرقصونه

از اون رقصا که طرف میرقصه و تو رو هم باخودش میرقصونه

تیریپ ادوارد و بلا

و من عاشق مرد ناشناسم

و  اونقدر بزرگ شدم که فرق مرد و پسر رو بفهمم!!!!

این نوشته ها یه مطلب عاشقانه یا حتی سکسی هم نیست

این قصه ی زندگیه

این قصه ی عمر منه


روزهایی که رفته دیگه بر نمیگرده

چه حیفشون باشه چه نباشه

روزایی که رفتن دیگه نمیان...

نگو فقط 60 روز تا سرنوشت من مونده

سرنوشت منو 19 سال پیش طرف خودش نوشت

دیگه بقیه اش به منو تو مربوط نیست

.

.


.

.

.

.

پ.ن:اون پرنده تو بودی پیرهن ابر رو درید

رفت و گم شد تو غروب

رفت و از همه برید......

پ.ن2:به اینجاش که میرسه دیگه نمیتونم جلو چشامو بگیرم.....!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد