خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

این روزها...

جدید ترین حس خوب این روزای من زن خطاب کردن خودمه

یعنی دیگه پیش خودم نمیگم من دختریم با فلان خصوصیات

میگم من زن خوبیم با...

و همینطور آدمای اطرافم هم همچین حسی دارن چه زن خوبیه چه زن زشتیه چه زن  احمقیه چه زن خوشبختیه....

و موجودات مذکر اطراف من هم دیگه پسر خطاب نمیشن

"مرد من" "مرد عوضی" "مرد کثیف" "مرد خوب و دوست داشتنی من"

مرد ها کثیف تر از پسر ها هستن اما دوست داشتنی ترن

این زنانگی منه که مرد ها رو دوست داشتنی تر کرده

مرد ها کثیفن،وحشین و به طور باور نکردنی (دروغگو)فریبکارن

فریب کار چون می تونن وحشی ترین تمایلاتشون رو توی یه پوسته ی روشن و خوشایند به اسم عشق بپوشونن


چند شب پیش خبر اومد که آخرش معماری اصفهان قبول نشدم

این عجیب نبود چون تاحالا هیچ کس با رتبه ی بالای 3000 قبول نشده نمیدونم چطور انقدر ایمان داشتم که با رتبه ی 5هزار و خورده ایم میارم

کاشان اوردم

اما من کاشان نمیرم

من هیچ جا به غیر از اصفهان نمیرم

هرجا که برم تنها میشم

اینجا تنها نیستم

آدمایی اینجا هستن که من برای به دست آوردنشون سالها حتی اون سالهایی که اصفهان نبودم زحمت کشیدم و اونقدر احمق نیستم که به خاطر یه لیسانس مسخره ریسک از دست دادنشون رو بپذیرم


این روز ها خوشحالم

زنانگی من بر هوش و آینده و سرنوشتم قالبه......

نظرات 2 + ارسال نظر
سامان قوامی پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 10:21 ب.ظ http://servantofthelight.blogsky.com

بسیار بسیار از الطاف ملطوفتون نسبت به مردان ممنون هستم و کمال تشکر را از جناب عالی می کنم!!

farzad پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 10:43 ب.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

کوچـــﮧ هآ را بلَــــد شدمـ
رنگهاے چــرآغ راهنمــآ
جــَدول ضَربـــ
دیگر دَر راه هیـــچ مدرســه اے گُم نمیشَــومــ
اما گاهے میانـــِ آدمـــها گمــ میــشَومــ
آدمــهــآ را بـَـلد نیســتَمــ .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد