خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

آدم بعضی وقتا به بعضی ها معتاد میشه

همه لیاقتش رو ندارن...اما خیلی ها دارن

.

.

.

.

لازمه که کمتر به زندگی سخت بگیرم

مثل همه ی اونایی که تو این دنیان و زندگی می کنن و تونستن خودشونو زنده نگه دارن

.

.

.

.


نظرات 2 + ارسال نظر
سورنا چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 09:45 ب.ظ http://bachehayedirooz.blogsky.com/

سلام من این جمله رو خیلی دوس دارم بازم تو خوب مینویسی
لازمه که کمتر به زندگی سخت بگیرم

نخوایم اینطور باشیم زندگی لهمون می کنه

مهراب دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

خیلی دلم می خواد که درد دل کنم با شما
خیلی خودمو به شما نزدیک حس می کنم
کاش بشه که خودمو کمی خالی کنم...

جای هیرویمان خالی :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد