خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

دیگران

هر دفعه که خودم رو تو آینه میبینم تقریبا گریه میکنم





رابطه ی عاشقانه ی هفتگی اصلا درمان مناسبی براش نیست

هیچ راهی براش نیست

و هیچ کس نیست تا درکش کنه , که این یه درده, یه درده,

یه درد واقعی

چیزی که واقعا جسم آدم رو دقیقا شکل و قالب آدم رو نابود میکنه

نه یه توهم احساسی



من نه این تهران ها رو مقصر میدونم و نه این چهارشنبه ها رو

من دیگه هیچ ذوقی برای پوآرو ها ندارم و آدمای کمی هستن که بدونن این یعنی چی

من میدونم ایراد کار من هستم........

من میدونم به بن بست رسیدم....

من میدونم بالاخره به این بن بست رسیدم

نظرات 1 + ارسال نظر
مهراب دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 07:04 ب.ظ

واقعا این یک بن بسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد