خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

مسوولیت

چه وبلاگ مزخرفی!!

بی مسوولیت ترین دختر دنیا داره وبلاگ مینویسه

رفتم به همه ی وبلاگا سر زدم فیس بوکه بچه ها رو نگاه کردم حتی کامنتای نداشته ی خودم رو هم خوندم

واااای که چقر دور افتادم

یه روزی همه ی اینا زنگی من بود

یه روزی این وبلا زندگی من بود


حالا زندگی...


ن بابت همه چیز مسولم

من حتی بابت دوست دارم هایی هم که میگم مسولم

دروغ هایی که مثل نقل و نبات از این دولاب میریزم بیرون

بابت همه ی اینا مسولم

هیرو قبلا بهترین دوست من بود و الان...

من نمیدونم کدومش بهتره

اما میترسم

خیلی میترسم


وااااای



چقدر من از این دنیا دورم

چقدر حالم از این وبلاگگ مسخره به هم میخوره

اینایی که به وبلاگاشون سر میزنم یه روزی دوستای من بودن

بهترین دوستام

مگه نه؟

یه روزی من ینجا زندگی میکردم

حالا....

حالا هیچ جا زندگی نمیکنم

فقط یه جای خواب شبانه دارم در آغوش....

دوباره بحث مسوولیت



باید برم

دوباره باید برم

دلم برات تن شده زندگی قدیمی....



خدافظ....