خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

در هزار راه زندگی گم نشدی

خودت , خودتو گم کردی........




خودتو گم کردی..........

اینایی که میگن وبلاگای روز نوشت وبلاگایی که جای کپی برداری مطالب بقیه خودشون نویسندگی میکنن وبلاگای زیاد و خسته کننده این

همونایین که آهنگای "دلکش" رو با صدای "محمد اصفهانی" میشناسن 



شاید هم آهنگ های عماد رام رو با صدای داریوش بشناسن :))))))

paradise

من اینجا

بدون هیچی

تو این خفقان

توی این اضطراب

خوشبخت ترین دختر دنیا هستم






من اینجا حسی رو تجربه کردم که هیچ کدوم از آدمایی که اومدن و رفتن

نه اینجا و نه اونحایی که رلفتن

تجربه نکردن



و این یعنی "برد"

"برد" رو من کردم که موندم و ساختم و الان میوه ی شیرین بهشتیش رو به دست میارم.......

عصبی بودنم دیگران رو اذیت میکنه

یه ذره خیلی با خودم درگیرم...

بی تو اینجا به ما خیلی بد گذشت.......

حس غریب بی کسی ...!

چه خاکی میخوره این وبلاگ.....

دلم گرفته از خودم...خودم اسیر غم شدم....شدم غریب قصه ی خودم....





من اینجا....به اندازه ی تمام آدم ها تنها هستم

بی تو....بی کسانی که نشد جای تو را بگیرند...بی هیچ کس...




به یک دوست جهت شهامت دادن نیازمندیم....

داشتم صورت جلسه با روانشناس کودکمون رو مینوشتم

حرفاش

مثل نمکی میمونه رو زخم های کهنه ام.....