خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

اون حرفا هیچ کدوم مهم نبود

انوشه گفت از زندگی لذت ببر

انوشه گفت خوشبختی یعنی آرامش و راضی بودن از زندگیت




آروم بودن چیزیه که من دنبالشم

و همه ی چیزایی که میخوام تو زندگی به دست بیارم بر مینای آروم بودنه

همه چی

کار , درس ,  محل زندگی , روابط اجتماعی , همراه زندگی همه چیو طوری انتخاب میکنم که من رو به آرامش نزدیک کنه

به همین دلیله که من گاهی شک میکنم

آیا میخوام با تو بمونم یا نه ...آیا میخوام جایی زندگی کنم که تو میخوای بری یا میخوام ایران بمونم .... آیا میخوام درسم رو جدی بخونم یا نه...........

"من اون سمتی میرم که آرامش هست "



الان به ذهنم رسید احتمالا هم به همین دلیله که وقتایی که دعوامون میشه به جای اینکه حرفم رو بزنم ترجیه میدم همه چی تموم شه و دیگه راجع بهش صحبت نکنیم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد