خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

تهوع

دارم از شدت خوشبختی بالا میارم

ای تن آلوده ی دل پاک...

هیچی ندارم بگم

هیچی جز این آهنگ ندارم بگم


بوی موهات زیر بارون ،بوی گندمزار نمناک

بوی سبزه زار خیس، بوی خیس تن خاک

جاده های مهربونی، رگای آبی دستات

غم بارون غروب، ته چشمات تو صدات

قلب تو شهر گل یاس، دست تو بازار خوبی

اشک تو بارون روی مرمر دیوار خوبی

ای گل الوده گل من، ای تن آلوده دل پاک

دل تو قبله این دل ،تن تو ارزونی خاک

یاد بارون و تن تو، یاد بارون و تن خاک

بوی گل تو شوره زار ،بوی خیس تن خاک

همیشه صدای بارون ،صدای پای تو بوده

همدم تنهاییام، قصه های تو بوده

وقتی که بارون میباره، تو رو یاد من میاره

یاد گلبرگای خیس روی خاک شوره زاره

ای گل آلوده گل من، ای تن آلوده دل پاک

دل تو قبله این دل، تن تو ارزونی خاک

خواهر خوانده ی زیبای غشق من

الماسیان به من،به نفر بعدی من،به نفر قبلی من،به تمام 200تا دانش آموزش گفت"احساس میکنم استرس گرفتی،درسته عزیزم؟"

و من متعجب پرسیدم"از کجا فهمیدیییییین"

و الماسیان از همون لبخند های شیرین تحویلم داد......

.

.

.

.

.

مردای پست تو خیابون از دخترای تنها عکس میگیرن

دخترای پست تر از دیوار کتابخونه بالا میرن تا طرف پسرا رو دید بزنن

.

.

.

.

.

دختری که عشقم مثل خواهرش پاک و بیگناه واقعا واقعا واقعا دوستش داره

دختریه که تمام اصفهان به بدنامی میشناسنش....

.

.

.

.


شده صدا بارونو بشنوی اما باورت نشه الان داره بارون میاد؟

شده؟

میکشه " خدا " آخر منو با این دلبری هاش!!!

من و تو با همیم اما دلامون....خیلی دوره

ما شدن هم لیاقت میخواد

آدما یا دوتان و زندگی خودشون رو دارن

یا یه نفرن و یه زندگی مشترک دارن


نمیشه که از یه طرف بخوای با یکی تشکیل ما بدی از یه طرفم نتونی از زندگی خاص خودت بگذری


نمیدونم چقدر حرفم مفهومه....

چه بارونی....

چه بارونی.................................

لیاقت

خدا خاطر منو خیلی میخواد

وقتی بهش میگم جمعه رو بارون ببارون،جمعه بارون میاد...


بارون لیاقت میخواد فرزندم

بارون لیاقت میخواد...

احساس خود بلا پنداری میکنم

دوست جدید نود درصد حرفایی که میزنه رو رو هوا میپرونه

و تقصیر هیچکس نیست که حرفاش در رابطه با من درست از آب در میاد

دوست جدید میگه "آرامش داشته باش .... درست میشه"

یه بارم خیلی وقت پیش گفت"وقتی که گذشت دیگه فراموشش کن..."

دوست جدید مثل سامع منفور میمونه حرفاش خوبه خودش بد!!!



اعتماد به نفس یه چیز ذاتیه

یه چیز تلقینی نیست

اگه تو ذاتت نباشه

حتی اگه چند سال هم رو خودت کار کنی بازم نمیتونی به خودت دروغ بگی



وقتی که گذشت دیگه فراموشش کن....

باغ بی برگی روز و شب تنهاست...باسکوت پاک غمناکش....!!

حساسیت

دوست جدید حرفی رو زد که هیرو همیشه میزد

دنیارو ندیدی عاطی....

دنیارو ندیدی....

دختر توت فرنگی

قصه ی زوال یک خانواده......

.

.

.

.

.

همیشه آرزو داشتم هنگام بارون با کسی که میخوام باشم...

.

.

.

.

.

.

باران

تگرگ

هذیان.

.

.

.

.

دختر توت فرنگی....

مریم باکره

پسر خدا یعنی چی؟

یعنی خدا از آسمون هفتم اومده پایین تا با یه دختر زمینی سکس کنه؟

توی سرگیجه هام صدای در میشنوم

انگار یکی داره در میزنه

صداشو میشنوم

از پشت پادری یه سایه ی تیره میبینم

انگار یکی پشت دره

انگار یکی داره در میزنه



انگار جبرئیله :

"چشماتو سورمه بکش....خدا داره میاد به دیدنت"

بدانید و آگاه باشید

ده بیست

سی چل


پنجاه شصت

هفتاد

هشتاد

نود....

نود روز مانده به کنکور سراسری 91

یه بار یه جا خوندم  که آدما سه دستن(گفته بودم؟)مترسک،عروسک و آدمک!!

99٪ آدمای دنیای من که بی برو برگرد مترسکن اما هیچ وقت نتونستم تشخیص بدم اون یه درصد باقیمونده عروسکن یا آدمک!!

............................دور و برم پره از آدمایی که نابود شدن..........

نمیدونم چه احساسی نسبت به این زندگی داشته باشم.........احساس خوب نسبت به آدمایی که با این شرایط بازم احساس خوشبختی میکنن

....................یا احساس بد نسبت به اینهمه آدم که تباه شدن