خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

سخت یعنیبهترین دوستت درد داشته باشه و بهت بگه برو تا خودم با درد خودم بسازم





فاصله ی یه حس خوب با یه حس بد فقط 10 ساعته

حتی روم نمیشه بهت بگم "باشه"

هور

تا حالا برای هیچ درسی برای هیچ کاری

اونقد که دیشب

رو گزارش وقت  گذاشتم

وقت نذاشته بودم

new

جدید ترین عضو رندگی من برادر کوچولومه

برادری که واقعا

همه جوره

دوسش دارم

و میخوام خوشحال باشه ... !




به دلایلـــــــــــــــــــــــــی .... می خوام به وبلاگ نویسی برگردم




پ.ن: وقتی میگه "خواهر گلم" میخوام بال در بیارم:دی

حس میکنم دوره ی طلایی عمرم تموم شده

داداشمو میخوام

دارم بهش معتاد میشم

دوباره....

ای دوباره های فوش فست فودی....

numb

عاطی

اشتباه خودت بوده

همه اش اشتباه خودت بوده

عاطی اگه میخواستی

اگه میخواستی میتونستی اون کا رو بکنی

عاطی خودت نخواستی

عاطی

قیدشو بزن

پاش واستا

عاطی

عاطی درس عبرت واسه مرحله بعدی

کاش بیای و این نوشته هات رو بخونی

تا یادت بمونه

عاطی

هر چی میکشی زیر سر خودته

درس بگیر عاطی

عاطی....

Hoor charity

اتفاقات غیر منتظره

دوباره تمام برنامه های زندگیم به هم ریخت....



دوباره عاطی سوم دبیرستانی


گیج و سر به هوا


:O

باورم نمیشه با آدمی رابطه ی احساسی داشتم که الان تو سن 21 سالگی پیج "علی خ...منه ای" رو لایک میکنه....

من شرمنده ی خودم و جامعه هستم :|