خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خیلی بی شعور و خودخواهین 

خیلی 

به تک تک روزایی که فقط به خاطر تو خراب شدن فکر میکنم  

به تک تک روزایی که میشد با تو فوق العاده بشن و تو خودتو از من گرفتی فکر میکنم 

به اینی که تو عوض نمیشی فکر میکنم 

به اینی که هیچ کدوم از اینا به کنکور ربط نداره و یه چیز ذاتیه فکر میکنم 

و به این فکر میکنم. . . شاید من تورو اشتباه گرفتم. . . !! 

 

 

این حرف ها عاشقانه نیست!

به انتظار فصل تو  همه ی فصل ها گذشت. . . .

شب بخیر عاطفه جان. . .  

.  

. .  

.  

من تنها میمونم با لبای قاچ قاچ 

با ناخونای تا انتها خورده شده 

و تست های دینی 2 که هیچ وقت تموم نمیشه. . . .  

 .  

.  

.  

یا ایتها النفس  المطمینه. . . . !!!! 

چه اتفاقی    . . . . . .  

سه نفر که خیلی وقت بود فراموشم کرده بودن هر سه تاشون باهم یادم افتادن 

مهرنوش 

پرستو 

آرمان 

سه نفر که خیلی وقت بود بهشون فکر نکرده بودم. . . . !!

اولین بارون ..... بالاخره....!!! 

هممممممم......