خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

no raha 

no babak 

no mom 

che hafteye nefrat angizi

دل کندن حس عجیبیه که همیشه باش روبه  رو میشی اما هر چقدم تکرا ر بشه بازم بش عادت نمیکنی 

چقد ر دلم یه دوست میخواد.   . . . .

 

 

 

 

 

 

خوش به حال دختری که میتونه در کمال افتخار بنویسه :هنوز یه نیمه مونده از شب ما... 

من چی میتونم بنویسم؟ 

خدایا دعا کردن   رو به یادم بیار. . .

baqe bi bargi ruzo shab tanhast...!!b

خوش حالم 

که هم خودم 17 سالمه 

هم قیافم 

 

 

 

 

اینو قبلا هم گفته بودم؟

این شب ها،هر شب،جمعه شبه. . . جمعه شب . . .  

چرا جمعه شبا اینجوریه؟امام زمان ظهور نکرد یا مرده هامون اومدن از تو قبر اومدن بیرون!

بیشتراز اینکه راجه به چیزی فکر کنم،میبینمش 

و تو چیزیو که بنیشو نمیتونی بگی واقعی نیست . . .

مدد کار...یاری رسان...مشاور....کمک....هرکدوم که دلت میخواد اسمشو بذار 

من لازمش دارم!

نمیدونی چقدر به مشاورت نیاز دارم  واقعا باید بات حرف بزنم حاضرم پاش پولم بدم باور کن

باورت نمیشه؟ 

تو فقط بیا بام حرف بزن.... 

 

اگه میبینی اینجا نوشتم اینو بخاطر اینه که اصلا اونجوری که میدونی نیستش کاملا منطقییییییه 

ببین چقد قضیه آزار دهنده شده

تیز هوشانیت...مثل انگل برخورد میکنن با آدم! 

خوبه که من به هیچ کس نمیگم کجا درس میخونم

قسم به چشمون مست تو!!

من نمیدونم این سرشت خدا آشنا رو کجای آدما گذاشتن که اینهمه به راه راست هدایتمون میکنن و بازم من انقدر عاشق بت پرستیم...  

 

 

دخترای کتابخونه دو جورن 1-دخترایی که مامانشون میرسوننشون کتابخونه،موهای دستشونو نزدن ،از همون دختر چادریایی هستن نسبت به همه چیز خوشبینن ،واقعا خوشبختن،بینهایت دخترای مهربونین و عمدتا هم امام باقر درس میخون 

دسته ی دوم دخترایی هستن که خونشون مهر شمالیه ولی به همه میگن مهر جنوبی(فرقش چیه تورو خدا؟)صبح با یه مانتو میان عصر با یه مانتوی دیگه،خیلی خیلی level بالا است اما به طرز مسخره ای همه ی این پسرایی که میان جلو در سالن دخترا والیبال بازی میکنن رو میشناسن و معتقدن نصف سهام متروی اصفهان به نام بابای دوست پسرشونو 

حالا این بابای دوست پسرشون کیه و کجاست...الله اعلم

 

 

پ.ن:یارو میاد طی یک حرکت کاملا خود جوش وی پی ان وصل میکنه!انتظار میره چه فکری کنم خب؟؟ 

پ.ن:حاصل یک ماه قرابت معنایی خواندن 

پ.ن:دومین حاصل 

پ.ن:شده ام بت پرست تو!!  

پ.ن: like a love song

tuye daftaresh bakhun neveshte bud "komak.... " 

sal ha migozarad az akharin roya yam....

dare tamum mishe....dare tamum mish