خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

این نوشته عاشقانه نیست ...!!

چک کردن فیس بوک تو برنامه ی روزانه ی من حتی قبل از دستشویی و جوش آوردن آب هم قرار داره

امروز صبح هم که با یه انرژی دیگه ای خواب پاشدم ....

اسامی آنلاین....

یه کلیک کوچیک , پی ام رو نویشتم

"emshab dg chera nakhabidi !!"

پشتش یه  :D

دونقطه دی رو پاک کردم نوشتم :(

:( رو دوباره پاک کردم نوشتم :|

یه ذره فکر کردم

تمام پی ام رو پاک کردم....پنجره بسته شد.....

لبم رو گاز گرفتم,اون بالا یه جا هست میرن سرچ میکننا رفتم توش نوشتم Sanaz

به Hش که رسیدم دوباره کل نوشته رو پاک کردم.....

صفحه ی همیشگی فیس بوک رو نگاه میکنم

به زندگی های شخصی فکر میکنم

به روابط عمیق

به روابط خیلی عمیق

به حسادت

به حسادت نه.....به بهتر بودن.......

زندگی شخصیت....مال خودت :|

.

.

.

.

.

.

.

باید یاد گرفت پذیرفت

باید دوست داشتن ها رو اولویت بندی کرد

باید پذیرفت و به این فکر کرد که طرفتو همونجوری که هست بدون قید و شرط میخوای یا نه.....

.

.

.

.

.

3شنبه باز هم مسائل مهم تری برای صحبت کردن داریم

اجازه بده 3 شنبه من صحبت رو شروع کنم....یه دنیا حرف دارن

نظرات 2 + ارسال نظر
کاوه جمعه 17 آذر 1391 ساعت 08:37 ق.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

همراه بسیار است، اما همدمی نیست

مثل تمام غصه ها، این هم غمی نیست


حرف قشنگی نوشتی که:
"باید پذیرفت و به این فکر کرد که طرفتو همونجوری که هست بدون قید و شرط میخوای یا نه.."

alireza جمعه 17 آذر 1391 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.irani3da4.tk/

http://www.irani3da4.tk/ ÓÇ˜Ó ÑÇíÇä[???]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد