خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

homsick

نمیخوام زندگی قبلیمو فراموش کنم

اما انگار چاره ای ندارم

زندگی الانم قشنگه

خیلی قشنگ تر از قبلی اما....

دل واسه آدمای قبلی تنگ میشه

نه که تنگ بشه  اما هنوز دوسشون دارم

حتی اوناییشون که حالا منو کاملا فراموش کردن

نمیخوام اسم ببرم جلب توجه میشه به سوی بینهایت اما....

دوستون دارم

با این که تو زندگی الانم وسه هیچ کدومتون ج نیست

و باید فراموشتون کنم...

اما حتی دلا تورو هم هنوز بینهایت دوست دارم

میدونی این خوشبینی ها واسه من زندگی و کار و آینده نشد

اما برام یه دنیا خاطره ی خوب از گذشت به جا گذاشت

خاطرات خوبی که از گذشتنشون پشیمون نیستم

میفهمی چی میگم؟

خاطرات خوبی که حسرتشونو نمیخورم این یعنی....

یعنی من هنوزم مثل اون موقع ها بینهایت سرخوش و خوشبینم!!