خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

missed

من هرگز چیزی به یان با ارزشی را از دست نداده بودم

همانطور که چیزی به این با ارزشی را هرگز نداشته ام

و هنوز در تعجبم

اصلا مگر میشود چیزی به این ارزشمندی را ازدست هم داد؟!!!

و سوالی بزرگتر از آن

من از دست داده ام یا اینکه از اول نداشتم؟



پ.ن:از تلنگر به جا و فوقالعاده ی گلبهار ممنونم.مثل همیشه جز معدود ترین دادرس های من...!!


پ.ن2:اگه راجع به خودم بنویسم هیچ کس نه نظر میذاره و نه حتی میخونه ولی وقتی راجع به قاعدگی مینوسم نه تنها هرکی رد میشه میخونه بلکه 10 تا کامنت هم میذارن که مجبور میشم یکیش رو به دلایل اخلاقی دیلیت کنم!!


پ.ن3:عجب دنیاییه.....

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 02:07 ق.ظ http://cheshmane-baste.blogsky.com

میدونی...
یه وقتایی به قول تو ریش داشتن نشونه‌ی مردونگی نیست.
من فقط خواستم یه نفر مثل پدرم داشته باشم که...
نشد...
راستی...من از ریش متنفرم
و از صدای کلفت
و از هرچیزی که نامردیه یه مرد رو پنهان میکنه
ممنون به خاطر نظر صادقانت...

دلارام یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 05:42 ب.ظ http://bogzaarbogzarim.blogfa.com

این خبرا هم نیست. اون سریال صدا و سیمای جمهوری اسلامیه که هر کی بگه حیا درست میگه . هر کی تاییدت کنه میخواد گولت بزنه!

گلبهار سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 12:17 ب.ظ

خیلی ممنونم از دلارام جان
شما لطف دارید که این قدر صریح و بدون تفکر همه چی رو رد می کنید
این پیام رو به خاطر پیام قبلی دلا میدم.یعنی:
این خبرا هم نیست. اون سریال صدا و سیمای جمهوری اسلامیه که هر کی بگه حیا درست میگه . هر کی تاییدت کنه میخواد گولت بزنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد