خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

phon numb

دوست خیلی خیلی صمیمی : سلام عاطفه خوبی؟میدونی چیشده؟

عاطفه : سلاااام عزیزم.نه!تو بم بگو 

دوست خیلی خیلی صمیمی : حدس بزن!!

عاطفه : خب خودت بگو دیگه

دوست خیلی خیلی صمیمی : باورت نمیشم...

-بگو دیگه

_شماره ی "..."(همون آقایی که ما عاشقشونیم و تاحالا دوتا وبلاگ رو به نامشون مزین کردیم )اینه؟091321...؟!!!

عاطفه:هاااااااااان!!!

ضربان قلب اینجانب بالا میره و قدرت تجزیه تحلیل کفاف نمیده

عاطفه : تو اینو از کجا آوردی؟

دوست خیلی خیلی صمیمی (کاملا پیروزمندانه از یه مدرک به سایر مدارک ابله بودن من اضافه شده) : خب معلومه!خودش بم داد....

عاطفه:آهان

دوست خیلی خیلی صمیمی : دیدی چقدر هرزه است؟دیدی چقدر کثافته...؟؟حالا هنوزم دوسش داری...؟؟

عاطفه : ...

بعد ها کاشف به عمل آورد که این معشوق ما برای کنکورش دچار یه سری سوالات اساسی زیست شناسی شده و چون شنیده بودن این رفیق ما نابغه ی زیسته خواستن که کمی بر معلومات علمی خود اضافه کنن

رفتن تو وبلاگ رفیق ما و همچون یه دانشجوی طالب علم طلب علم و مغفرت کرده اند

ای خدا!!

فلسفه اش چیه؟

فکرش رو بکن براش زده: "خوشحال میشم صحبت کنیم 091321...."

حالا اگه انقدر سوالاتشون حیاتیه خب یه میلیون دختر زیست باز دیگه هم تو این شهر وجود داره چرا صاف میاد سر این رفیق فابریک ما اونم در حالی که میدونه این دختره یکی از بهترین دوستای منه؟

من ناراحت نشدم به هر حال هرچی باشه اینجا یه جامعه ی کاملا آزاده(!!!)هرکسی حق داره از هرکسی که میخواد سوالای زیست شناسی بپرسه

ولی جدی فلسفه اش چیه؟

پ.ن:یکی من رو توجیه کنه چرا ایشون این کار رو کردن

پ.ن2:هی تو !یعنی انقدر خراب شدی که کارت به اینجاها کشیده؟؟خاک بر سرت....

پ.ن3: آخ که چقدر بدم میاد از مردایی که مرد نیستن!!

پ.ن4 : ....

نظرات 6 + ارسال نظر
گلبهار دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.tizhooshan1373.blogfa.com

سلام
برات یه راه پیدا می کنم که فراموشش کنی.به موقع بهت میگم

گلبهار دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 09:07 ب.ظ

شعرمو دوست داشتی؟
یک...دو...سه چهار....
خودم سروده بودمش!

گلبهار دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 09:09 ب.ظ

اااااا
آنلاینی دختر؟
خوبی؟
خیلی دوستت دارم عاطفه جوووونممممممممم

گلبهار دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

هستی هنوز؟

گلبهار دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

عاطفه یه دنیا دوست دارم
بهت امید دارم.به پاکیت ایمان دارم.به دل روشنت یقین دارم و به این که خدا دوستت داره.از همه بیشتر...
راه نجات رو سعی کن پیدا کنی....

Peyman چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 08:01 ب.ظ http://supergalaxy.blogsky.com

عکس های کاملا جدید از:

# عکس های شیلپا شتی
# عکس های ماهیما چودری
# عکس های رانی موکرجی
# عکس های پریتی زینتا
# عکس های کارینا کاپور
# عکس های سلینا جتلی
# عکس های آمیشا پاتل
# عکس های آیشواریا رای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد