خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

نفهمی

میدونی...

من و تو مثل هم نیستیم.اصلا مثل هم نیستیم

من خوشبختم ،تو نیستی...

من میخوام با توباشم،من میخوام تورو خوشبخت کنم

تو نمی خوای ،تو میدونی نمیتونم...

من بهت میگم میتونم،بهت میگم باهام بیا

اما ته تهش

خودم هم میدونم نمیتونم

میدونی...ما مثل هم نیستیم

من درکت نمیکنم

نه این که نخوام.با تمام وجودم شب و روز سعی میکنم درکت کنم

نمیتونم...

زندگی من پره از آدمایی که درکم نمیکنن

اما زندگی تو پر تر از زندگیه منه...

آدمایی که درکت نمیکنم

دلم میخواد این رو بدونی

"من اینو میفهمم که نمیتونم تورو بفهمم"

.

.

.

"جمعه حرف تازه ای برام نداشت....هرچی بود خیلی بیشتر از این ها گفته بود"

.

.

.

دیشب لوکی لئونارد یه جمله گفت که خیلی باش حال کردم

گفت"من در حال حاضر خیلی تنها هستم،اما حالم هم خیلی خیلی خوبه..."

میدونی...منم همینطورم...تنها تر از همیشه هستم و حالم هم از همیشه بهتره

معنیش این میشه که دیگه به هیچ کدومتون نیاز ندارم.حالم از همتون به یه اندازه به هم میخوره،

نه اینکه شماها حال به هم زن باشید،عصبانی هستم،از خودم عصبانی هستم،حالم از این درک نکردن های خودم به هم میخوره....

.

.

.

صدای سازدهنی فرهاد "با اینا زندگیمو سر میکنم"

یه نسیم که از این پنجره ی کوچیک به داخل میوزه

و یک نفس عمیق

و یک لبخند

و بعد هم بستن چشم هام

میدونی...

تورو ندارم

نمیتونم به تو کمک کنم تا خوشحال تر باشی

اما

خوشبختم...خیلی خوشبختم...




پ.ن:فرحناز تنها دوستمه که هنوز به من نگفته برو گمشو، اما اونم بالاخره منو بازخم زبوناش دیوونه میکنه

دلارام بهم گفت دیگه براش کامنت نذارم،هر وقتم که بش میگم بیا بریم بیرون یا قراره بره دکتر،یا قراره امیر بیاد باش پیانو تمرین کنه و یا قراره با اون دختره گلریز و بقیه ی دوستاشون بره بیرون،تازه دیشب با همین گلریز خانوم رفته بودن زیر بارون قدم بزنن....!!

سهراب هم که ...!!


پ.ن2:چرا تو دنبال اونی و من دنبال تو هستم و اون دنبال منه و همه ی ما اینهمه تنها هستیم؟؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
گلبهار دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 10:59 ق.ظ

من زخم زبون میزنم!!!!!!
اینم از همون حرفا بود که منو نا امید کنه.
آخه منو که تو خوب می شناسی اگه چیزی هم میگم از قصد نیست و واسه چیزی هست حتما
تو منو می شناسی.نه!!!!

اطهر سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 01:58 ق.ظ

سلام

با خوندن همین یه پستت فهمیدم که چقده مثه من مفهومی هستیو هرچیزیرو اونطوری که باید معنی میکنیو مثه ماها کمن

خوشبختم عاطفه
بازم میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد