خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

دستاورد ها و فناوری ها

دستاورد ها ی دیشبم

1-دنبال رودخونه اصلا و به هیچ وجه یه جای انسانی و رمانتیک و دنج نیست بلکه کاملا هم جای حیووانی ای است

2-وقتایی که نیاز به آرامش داری خیلی بهتره بری یه جای شلوغ مثل پاساژ مریم و نظر تا یه جای خلوت و دنج مثل دنبال رودخونه هنگامه ی اذان مغرب

3-من اونقدرام که قدقد میکنم آدم قوی ای نیستم،درواقع اصلا آدم قوی ای نیستم "به خصوص در برابر جنس مخالف" که بسیار هم ترسو هستم!!

4-این مهم ترین دستاورد دیشبم بود-دلاواقعا واقعا واقعا میره و خودش هم از این قضیه تاحدی ناراحته اما من حق ندارم با حرفام و حرکاتم اون رو ناراحت تر کنم همونطور که حق ندارم بهش بگم تو نباید ناراحت باشی.من از رفتن دلا خیلی ناراحتم امامیدونم که اگه دلا بره چقدر خوشبخت میشه.پس دیگه نباید ناراحتیمو بهش انتقال بدم و حتی باید خودم هم خوشحال باشم.چون دلا داره برای خوشبخت شدن میره...

5-دلا با من کارایی رو میکنه که اگه من باهاش بکنم بدش میاد.خب من نمیتونم مجبورش کنم از من خوشش بیاد یا وقتی با منه بهش خوش بگذره،نمی دونم چرا اما همه ی شبایی رو که با دلا میگذرونم به طرز عجیبی جز بهترین شبای عمرم میشن(احتمالا این عجیب ترین استنباط دیشبم بود)

و آخرین استنباطم:6-مرده شور هرچی مرد آذره البته به جز بابایی خودم :d



پ.ن:سعی میکنم از این به بعد انقدر پست شخصی نذارم

پ.ن2:من وقعا از خانم آزادی ممنونم که انقدر منو دوست دارن و باهام مهربونن!!


نظرات 4 + ارسال نظر
دلارام سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 04:00 ب.ظ http://bogzaarbogzarim.blogfa.com

انتظار نداشته با جز قربونت برم چیزی بگم الان!
دیشب خیلی خوش گذشت ولی خوب شد فهمیدی d:

salam azizam سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 04:15 ب.ظ http://20amar.tk

سلام یه پیشنهاد توپ واست دارم آمارتو بترکونی
وبلاگ قشنگی داری حیف نیست آماره بازدید تو بالا نبری
یه سر به من بزن

دفترچه خاطرات(حانیه) سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 07:34 ب.ظ http://khaterat.blogsky.com

سلام عاطفه جون خوبی گلم؟؟؟ چرا به من سر نمیزنی خانمی منم آپم بیا ببه منم یه سری بزن اگر زحمتی نیست فعلا...

حضرت آرین چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 08:01 ب.ظ http://garaj.blogfa.com

اهم اهم!
لینکت کردم... راستی آپ هم شدم دوباره! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد