خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

معمولی

میخوام آپ کنم 

روزی سه چهار تا به اصطلاح پست تو دفتر خاطراتم مینوسم تا بعدش بیام اینجا بذارمش اما هیچ کدومش کامل نیست 

من خودم هم کامل نیستم... 

من از همه ی دخترا ی دور و برم کمترم میدونی تاحالا ب این فکر نیفتاده بودم...!! 

بابا میگه هرکی باید تو یه چیزی خاص باشه ...!!  

من تو هیچی خاص نیستم 

تو هیچی حتی خوب هم نیستم 

و همش از خودم میپرسم چه عیبی داره که بعضی از آدمای این دنیا معمولی باشن ؟

اما هیچ کس نباید معمولی باشه. 

من خودم هم نمیخوام معمولی باشم....  

من متفاوت بودن رو میخوام و.... 

من از همه ی آدمای معمولی هم معمولی ترم... 

چند ماه پیش یه دوستی داشتم که منو میبرد به اون دنیایی که دوسش دارم 

منو میبرد به جایی که دلم میخواست بهش تعلق داشته باشم و ... 

منو به آرزو هام نزدیک میکرد 

منو از معمولی بودن دور میکرد... 

اما من اینم...معولی تر از هر دختری که تاحالا دیدی 

بدون هیچ خصوصیت ویژه ای 

دختری که نه دیده میشه و نه نیازی هست که دیده بشه و .... 

معولی تر از همه ی معمولی ها....!! 

  

پ.ن:تهرانم،در جوار خانواده! و برای هیچ کس جز فرحناز هم شارژ ندارم،اس ام اس هیچ کس جز فرحناز رو هم جواب نخواهم داد!!!   p: 

پ.ن2:باید احساسات کمتری تو زندگیم خرج بدم.باید بیشتر با مهرنوش چت کنم :d بیشتر ب دوستای وبلاگی سر بزنم!!! 

پ.ن3:حالم داره از این پست به هم میخوره....به محض این که یه پست خوب گذاشتم اینو دیلیت میکنم

نظرات 3 + ارسال نظر
زنده به گور پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 02:26 ق.ظ

خوبه که آدم یه چیز باشه حتی اگه اون چیز هیچی باشه و این نشون می ده که هنوز زنده هستی که تمام روز را یا در خوابی یا رویا .
ما که مرگ نیز جوابمون کرده و همیشه توو کما به سزمی بریم باید چه کار کنیم

sasan پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 02:28 ق.ظ http://beferest.ir

jaleb bud khosham umad :D man haruz behet sar mizanam to ham sar bezan ;)
www.beferest.ir

گلبهار شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 09:17 ق.ظ

عزیزم منی تو که فقط واسه من شارژ داری!!!!!!
تو که از ما اصفهانی تری!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد