خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

دلارام

دلارام 

دلارام بهترین دوست منه 

دلاارم بعضی وقتا خیلی نامرده 

دلارام اون کاری رو میکنه که دوست داره 

دلارام خودش رو در قید و بند هیچی نمیبینه 

دلارام .... 

دلارام رو همه با شعر گفتن میشناسن اما اون علاوه بر شعر گفتن پبانو میزنه،نقاشی میکشه و دستاش برای انجام هر کار ظریفی فوق العاده قویه 

این دنیا برای دلارام زیادی خشنه 

دلارام منو دوست داره... 

اما نه اونقدر که من دوستش دارم و در عوض همه ی آدمایی که خیلی خیلی کمتر از من دوسش دارن رو خیلی خیلی بیشتر از من دوست داره 

دلارام از اون دسته از آدماییه که اگه تحویلش بگیری محل سگم بت نمیکنه و اگه دماغتو براش بالا بگیری عاشقت میشه 

خودش میگه من عاشق آدمای هنرمندم 

من احساس میکنم دلارام شعار زیاد میده 

دلارام خدا رو قبول نداره اما به خدا نیاز داره 

خودش که اینطور میگه... 

دلارام بهترین دوست منه... 

دلارا حرفای قشنگی میزنه 

کار به این ندارم که راسته یا دروغ،شعاره یا حقیقت داره 

دلارام حرفای قشنگی میزنه... 

من و دلارام هیچ کدوم هم دیگه رو درست درک نمیکنیم 

اصلا درک درستی هم از شخصیت،رویاها،آرزو ها و ترس های همدیگه نداریم 

خیلی هم با هم تفاوت داریم 

ارزش های اون برای من بی معنیه 

همونطور که ارزش های من برای اون بی معنیه 

اما با این حال 

من و دلارام بهترین دوستای هم هستیم 

دلارام لبخند های شیرینی میزنه  

در واقع قشنگ ترین خوصیتش لبخند هاشه

و چشم هاش قدرت خورندگی داره(فکر کنم فقط خودش منظور منو از خورندگی بفهمه!!) 

دماغش هم قشنگه... 

دلارام دختر قشنگیه و بابای من معتقده دلارام قشنگترین دختریه که دیده 

البته بین دخترایی که آرایش نمیکنن،3کیلو خط چشم و ریمل نیکنن تو چشمشون و هنوز هیچ جاشون رو عمل نکرده 

آخه قدش هم بلنده 

اما من و مامانم اینطور فکر نمیکنیم.به نظر من و مامانم من خیلی قشنگ ترم،من میدونم که من خیلی قشنگ تر از دلارامم!!!اما مشکل اینجا است که من و مامانم تاحالا به غیر از خودمون هیچ کس دیگه ای رو پیدا نکردیم که اینطور فکر کنه
دلارام بعضی وقتا خیلی خود خواه میشه،به قول خودش داره خودشو لوس میکنه 

اینجور موقع ها حال به هم زن میشه ....اما خب....راحت میشه کاراشو فراموش کرد و .... 

دلارام بهترین دوست منه :) 

 

 

 

پ.ن:پست بعدی:فرحناز!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
فروشگاه لیمو پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.lemonemon.com

سلام
فروش محصولات چند رسانه ای آموزشی و برنامه نویسی در فروشگاه www.lemonemon.com
پیشاپیش از حضور شما متشکریم.

alireza پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 02:13 ب.ظ http://negaresh88.blogfa.com

salam omidevaram namaz va rozehaton morede gabol khodaye mehraboneman garar gerefte bashe.khoshhalam khahin kard nazaretono dar morede veblagam bedonam.moafagiyat va sarbolandiye shoma 2st aziz ro az khodaye khobam khahanam.

دلارام پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 02:57 ب.ظ http://bogzaarbogzarim.blogfa.com

فوق العاده بود!!! نمیدونی چقدر خندیدم! کلی خودم و تو رو بهتر شناختم. میشه با خط خودت برام بنویسیش؟!! عاطی خیلی باحالیییییییی!!!!!!!!!!

بانک نوشت پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.banknevesht.ir

سلام ..
با پستی جدید بروز هستم

گلبهار شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 09:12 ق.ظ

خدا به من رحم کنه که پست بعدی منم.!!!!!!!!!
عاطی به جوونیمون رحم کن!!!!
:((

گلبهار شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 02:38 ب.ظ

راستی من هنوز منتظرم.پس بزن اون تاپیکو واسه ما....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد