خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

فرحناز

فرحناز

فرحناز تا حدی دختر بدشانسیه اما بعضی واقتا واقعا خرکی شانس میاره

فرحناز از لحاظ ساختمانی دقیقا شکل یه پیاز میمونه

لایه

لایه

لایه

اکثر مردم فرحناز رو با لایه ی رویی اش مشناسن

لایه ای که قشنگ نیست،خسته کننده است،خودخواه و مغروره،نامرده،سرد و بیروحه و ....

فرحناز اما اینا نیست

فرحناز حتی همینی هم که من الان میگم نیست

اگه اونقدر با فرحناز دوست باشی تا بتونی از اولین لایه بگذری به دومین لایه میرسی

لایه ی دوم بهترین لایه ی هر آدم پیاز شکلیه!

بینهایت مهربون و فداکاره

تلاش میکنه

کار میکنه

گلاب به روتون مثل .. کار و تلاش میکنه و من معتقدم نتیجه اش رو میبینه

فرحناز همیشه بیداره

فرحناز:جوجه ی پیش فعال

لایه ی دوم فرحناز بهترین دوستیه که هر دختری میتونه آرزوش رو بکنه

یه دوست رویایی!!


فرحناز زیبا نیست

فرحناز به من یاد داد که یه چیزایی خیلی بیشتر از زیبایی ارزش دارن.چیزایی که اگه فقط یه مقدارشون رو داشته باشی دیگه هیچ نیازی به زیبایی نداری

چیزایی مثل دوست داشتن،تحمل کردئن،قوی بودن،نترسیدن و ..


فرحناز میتونه با همه چیز این دنیا کنار بیاد


فرحناز مثل دلارام نیست

اگه بخوام راجع بهش حرف بزنم باید فقط ازش تعریف کنم

اما من خوشم نمیاد از کسی تعریف کنم


بعد از لایه ی دوم لایه  ی سومه

تو این لایه بع غیر از خوبی های گذشته یه چیزای دیگه ای هم وجود داره

فرحناز دیگه به دوست داشتنی قبل نیست

فرحناز غمگینه

فرحناز یه عالمه راز نگفته داره که به هیچ کس نمیتونه بگه اما من که حالا به لایه ی سوم رسدیدم میدونم این راز ها وجود دارن

راز هایی که هم منو اذیت میکنن و هم فرحناز رو

من غمگین بودن رو دوست ندارم،من حتی حرفای غمگین زدن رو هم دوست ندارم

من نگران بودن رو دوست ندارم

من گیر دادن رو دوست ندارم

فرحناز...

take it easy!!

کاش میتونستم این جمله رو یادش بدم...کاش میتونستم یادش بدم با این جمله زندگی کنه

اگه این کا رو میکرد دیگه بی نقص بی نقص بی نقص میشد...!!!

این 3لایه ی بیرونی فرحناز بود...اما یه پیاز که فقط سه لایه نداره،من هنوز فرحناز رو نمیشناسم...



پ.ن:وصف فرحناز به راحتی وصف دلارام نبود،اصلا هم خوب نشد.احساس میکنم هنوز نمیشناسمش،شاید چند وقت دیگه یه وصف دیگه از فرحناز گذاشتم


پ.ن2:کی میخواد نفر بعدی باشه؟؟


پ.ن3:گناه فرحناز اینه که تو دنیایی و میون مردمی  به دنیا اومده که خوب بودن جرمه

نظرات 3 + ارسال نظر
گلبهار شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 02:47 ب.ظ

نمردیم و پیاز هم شدیم!!!!!!!
پیاز خوشمزه است نه؟؟؟؟
کی گفته من خوشگل نیستم؟؟؟فقط دماغمو عمل کنم همه چیز حل میشه!!!!!!!
تو بعد این همه منو نشناختی؟؟؟
از راز های من چیاشو می دونی؟
چرا دیگه کامنت نمی دی؟
دلم گرفت کامنت بده

گلبهار شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 03:05 ب.ظ

عزیزم لطف داری....
من با خوب بودن فاصله دارم...
خوب ندیدی که منو میگی خوب!!!!!!
پست آخرم که اینو داد میزد.نه؟

گلبهار شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 03:26 ب.ظ

وای منم گشنمه
من تو وب خودم جوابتو میدم.چون واسم سخته وبت رو باز کنم.واسم باز نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد