خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

آلویز :d

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

.

.

.

یه پست طولانی نوشتم اما وقتی میخواستم حرف "پ"رو بنویسم دستم رفت رو دکمه ی "بک اسپیس"

همش پاک شد

اااه ه ه ه

میدونی حالم داره از این روزای تکراری به هم میخوره

حالم داره از همه ی این تغیر نکردنی ها به هم میخوره

همه چیز خوبه،همه چیز او کیه،اما عصبانی ام

چطوری میشه یه اتفاق جدید تو زندگیم ایجاد کنم؟؟

هفته ی دیگه دلارام میره و این خودش یه اتفاق فوق هیجان انگیز و جدید تو زندگیم محسوب میشه

هه هه!!

مسخره...

دلم میخواست فردا صبح که از خواب پا میشم به جای این که دغدغه هام همون چیزایی باشه که تو پست قبلی نوشتم یه چیز دیگه باشه

یه چیز بهتر،مفید تر،هیجان انگیز تر


هر سایتی رو که باز میکنی کنارش یه لینک از "موسسه ی محک" گذاشتن

به خودم افتخار میکنم هرچیزی که اینا الان لینکش رو تو وبلاگ خودشون گذاشتن و دارن پزش رو میدن ثمره ی تلاشای دوست منه،صدقه سر دوست من محک اصفهان به اینجا رسیده

یکی نیست بگه خاک بر سرت کنن،صدقه سر دوستت محک داره انقدر پیشرفت میکنه،صدقه سر تو که نیست!!

با خودم میگم خوب منم یه مدت خیلی تلاش کردم،خیلی کمک کردم...

کمک کردی؟؟؟

رفتی تو فامیلتون دور گشتی بشون آدرس یه سایت دادی و گفتی عضو شین...پول واریز کنین...

اما خودت یه هزار تومنی هم واریز کردی؟

نه...!!

همینه دیگه

فقط بلدی زرشو بزنی

به قول بابا فقط بلدی زر بزنی،مثل آق داداشت!!


پ.ن:دیگه نمیخوام درس بخونم.درس تعتطیل تا اول مهر،هرچی خوندی بسته دیگه

پ.ن2:دوم رو هیچی بلد نیستم،هیچی هیچی(فیزیک و ریاضی 10 ،هندسه 12،آمار 14.5 )

پ.ن3:تورو خدا یکی دعا کنه من هرچی زود تر آدم شم!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
گلبهار دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 11:20 ق.ظ

می دونم سخته سکوت کنم.اما تنها چاره ام همینه.می دونم اگه حرفی واسه اون بزنم تو ناراحت میشی یا تلافی می کنی یا میگی آسون بگیر یا میگی زخم زبون زن و...
من دیگه نت نمیام.اگه مشکلی هست و اینا بهم بگو چون دیگه تو مدرسه می بینمت تا آخر تابستون هم چیزی نمونده
اما عاطفه بدون واسم سخته شاهد نابودیت باشم.من اون طرف تو کامل می شناسم.کامل...
ولش کن...
اشتباه نرووووووووووووووووووووو

RaSo0l دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://1man.blogsky.com

بلای بک اسپیش خیلی واسم اتفاق افتاده کاملا درکت میکنم
این بحران هم طبیعیه ، یکم بگذره حال و هوات تغییر میکنه ، سخت نگیر زندگی رو
پس من الان برای کسی کامنت میزارم که دوستش محک رو اینقدر بزرگ کرده ، به به من افتخار میکنم

گلبهار دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 07:00 ب.ظ

عاطی خانم حالا یه جوری میگی من محک رو بزرگ کردم که هر کی ندونه فکر می کنه من رئیس محکم!!!!
چه کنیم دیگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد