خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

یه دلیل خوب برای زندگی کردن

شله زرد خوشمزه ترین خوراکی این دنیا است

و ما الان یه عالمه اش رو داریم

چون مامان تمام امروز صبحش رو داشت یه قابلمه بزرگ شله زرد برای مهمونی افطار ش درست میکرد

طفلک خبر نداشت که هیچ کدوم از مهموناش شله زرد دوست ندارن،خودش و بابا هم که خیلی نمیخورن

پس همش میمونه برای خودم....!!یه عالمه است.....

زندگی بهتراز این هم میشه؟؟!!! :d

منو خیلی راحت-فقط با یه قابلمه شله زرد تنهایی-میشه شاد کرد !



تورو خیلی دوست دارم،اما وقتایی که حالت ازم به هم میخوره رو بیشتر دوست دارم

میدونی چرا؟

چون اینجور وقتا دقیقا همون موقع هاییه که من خود واقعیم هستم-دقیقا خود خود خودم هستم...!!-



دوباره لوکی لئونارد یه صحنه نشون داد که منو از خود بی خود کرد و باعث شد بیشتر فکر کنم

صحنه رو نمیتونم الان برات وصف کنم اما نتیجه اش این شد که من به خودم بیام و بیشتر به خودم فکر کنم(نه این که قبلا اصلا به خودم توجه نمیکردم :d )

هدف اصلی من از زندگی کردن نه رتبه ی دو رقمی بود و نه پیانو بود و نه درک کردن و مهربون بودن با آدمای اطرافم بود و نه یه دختر پاک و مظلوم و معصوم بودن بود و نه...

هیچ کدوم از اینا نبود

نمیدونم ربط لوکی به این قضیه چیه اما یه چیزی شامل حرفای صبح فرحناز و لوکی لئونارد امروز عصر و رابطم با دلارام و بقیه ی آدما و این مزه ی برنج زیر دندونم باعث میشه که دلیل زندگی کردنم رو به یاد بیارم....


از این به بعد قراره بیشتر باهات حال کنم چون تو هم قراره بیشتر حالت از من به هم بخوره،میفهمی که منظورمو؟

میخوام خودم باشم

وقتایی که من خود واقعیم هستم-همیشه،بدون استثنا-تو حالت از من به هم خورده؛خودت رو آماده کن برای حال به هم خوردنای بیشتر....:d


تو یه وبلاگی یه جمله خوندم که در حد جملات لوکی برام شاهکار بود،درست یادم نمیاد اما یه همچین چیزایی بود:

"بعضی وقتا یه چیزیو که واقعا دلت میخواد بشنوی رو بuد از کلی انتظار از جانب یکی که اصلا انتظارشو نداشتی و تو یه موقعیتی که بازم اصلا انتظارشو نداشتی میشنوی"

من فکر میکنم دقیقا در همین موقعیته که آدم عاشق یکی میشه،یا اینکه آدم یکی رو می پرسته

و دقیقا به همین دلیله که من تورو میپرستم.....

تو اینطور فکر نمیکنی؟؟

میدونستم...خب تو هیچ وقت مثل من فکر نمیکنی



پ.ن:از فردا علاوه بر درس نت هم تعطیل میشه

پ.ن2:بین دلارام وفرحناز سر من دعوا شده :d باید برم از هم جداشون کنم :))


نظرات 4 + ارسال نظر
وبساز سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 12:45 ق.ظ http://www.2websaz.co.cc

همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها
وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

مهراز سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 01:19 ق.ظ http://www.mahraz-2010.blogsky.com

سلام. خوبی؟؟؟

اینا چیه می نویسی؟؟؟ یکم فکر کن...

RaSo0l سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 12:08 ب.ظ http://1man.blogsky.com

من که دو تا قاشق شله میخورم دلم رو میزنه !
نخور بچه ، مرض قند میگیری
خب چه کاریه بنده خدا رو میخوای حالش رو بهم بزنی !! نمیشه خودت نباشی ؟
اصولا نت رو تعطیل میکنن که به درس برسن یا درس رو تعطیل میکنن به نت برسن ، من موندم تعطیلیه جفتش برای چیه

سوفی سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 06:57 ب.ظ http://sozho.blogfa.com

سلام
داستان قشنگی بود ممنو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد