خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

آرمانیزه-قسمت اول

قدش بلنده اما نه خیلی

از من 10 سانتی متر بلند تره

بسمه دیگه؟؟نه...؟

دلا میگه خیلی لاغره(ریقماسیه)،هر کس دیگه ای هم که دیدتش همینو میگه

از دور اینطور به نظر میرسه

اما وقتی درست کنارش نشستی و یا بازو هاش رو محکم گرفتی اصلا لاغر به نظر نمیرسه

خیلی خوشحالم من تنها دختری بودم که فاصله اش باهاش اونقدر کم بوده که به این نکته پی ببره


عینک میزنه

و همین قضیه حکم عاشق شدن منو امضا میکنه

باورت میشه؟؟؟وای....

این قضیه تو خونواده ی ما کاملا ارثیه چون بابام هم تنها دلیلی که با مامانم ازدواج کرده داشته عینک مامانم بوده


من هیچ وقت به پسرا نگاه میکنم

حالم ازاین هیکلای داغون و این دماغای خرطومی به هم میخوره

از کله های یا کچل و یا سیخ تو فریز هم به هم میخوره

همینطور این پوست سیاه و چرک و....

راجع به پشم و پیشونم که اصلا نمیتونم فکر کنم...ای ی ی ی


اما با عینک همه چی یوهو فرق میکنه

یعنی بدجور همه چی فرق میکنه ها!!

من خودم شخصا نمیتونم از آقایون عینکی چشم بردارم :d

هر دفعه هم باید کلی به خودم فشار بیارم که فکرم به جاهایی که نباید بره نره اما خب...خیلی سخته...میفهمی؟:))


پ.ن:این یارویی که الان یادش افتادم رو از 5-6 ماه پیش ندیدمش و دیگه یارو ی خاصی محسوب نمیشه.اما نمیدونم چجوری توجیه کنم الان یهو یادش افتادم؟!

چون 100% یاروی فعلی خیلی خیلی جذاب تر از یاروی قبلیه!

نظرات 3 + ارسال نظر
nima سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 05:34 ب.ظ http://nimafatehi.blogsky.com

عینک؟ عینک؟
عشق؟

نازنین سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 06:06 ب.ظ http://janjaali.us

سلام وبلاگ خوب داری. با عکس های کنسرت ترکیه شادمهر عقیلی منتظرتم[گل]

RaSo0l سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 07:38 ب.ظ http://1man.blogsky.com

میشه اول روشنم کنی که منظورت از عینک ، عینک طبی بود یا آفتابی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد