خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

یک نامه ی کوتاه برای یک رفیق...!!

من برای تو کافی نیستم یا تو برای من؟

یا هردو...؟


اتاقم رو در هنگام غروب دوست دارم

اتاقم رو بدون تو دوست دارم

اون دخترایی که وقتی تو رفیقم نبودی بام رفیق بودن رو دوست دارم

اون پسرایی که به جای تو برای همه ی عمرم-فقط به جای تو-بهم توحه میکنن رو دوست دارم

میدونی بلد نیستم شعر بگم

نه از اون شعر عاشقانه ها

و نه از اون شعرا که قبلش یه کلمه ی 3 حرفی غیر قانونی قرار میگیره

ولی اتاقم رو هنگام غروب دوست دارم


 میشینم یه ساعت مینویسم و بعد با یه بک اسپیس طولانی همه اش رو پاک میکنم

اگه نمیتونم حرف بزنم به خاطر بی حرف بودن نیست....به خدا به خاطر بی حرف بودن نیست...


بدجور هوس کردم

هوس کردم چند لحظه-فقط چند لحظه ی کوتاه- از این دنیای همیشگی و تکراری دور شم


فکر میکنی بشه؟


کسایی که قبلا رفیقم بودند..دیگه رفیق برام معنی نمیده....در حال حاضر هیچی معنی نمیده

میدونم برا هیچ کدومتون مهم نیست و مسخره است که الان اونقدر خودمو تحویل میگیرم که راجع به حال و روزم براتون حرف میزنم،شایدم به خاطر همینه که دیگه رفیق برام معنی نمیده...


شرط میبندم که عمرا نفهمیدی منظورمو!!!


به درک!!


منم دیگه نه خوشم میاد منظورای تورو بفهمم و نه با فهمیدن حرفات حال میکنم و نه از دیدنت خوشحال میشم و نه...و نه برام مهمی...!!


اتاقم رو هنگام غروب دوست دارم،وقتی که هوا اونقدر تاریک میشه که نمیتونم کیبورد رو ببینم...!!



پ.ن:این یه نامه ی دپرس یا غمگین نبود.ماحصل این نامه این بود که اگه تو رفیق من نیستی به درک،کل این شهر دلشون میخواد به جای تو رفیق من باشن....!! B-)

(چون احساس کردم یه ذره بار غم داره،خواستم اشتباه نشه :d )


پ.ن2:هرچی فکرشو میکنم میبینم بازم خیلی...(عاشقتونم ؟؟؟)

نظرات 1 + ارسال نظر
a m i r پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 08:33 ب.ظ http://inc.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من آپـــــــــــم خوشحال میشم یه سری به وبلاگم بزنی
اگه دوست داشته باشی میتونیم با هم تبادل لینک داشته باشیم
برای تبادل لینک ما رو با اسم دانلود | مقاله | ترفند بلینک.
بعد از لینک کردن وبلاگ ما ازقسمت نظرات یا با sms به این شماره 09122997084 به ما خبر بده تا ما هم تو رو بلینکیم.(شرح وبلاگ یا سایتت یادت نره)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد