خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

روزای خاکستری من

نمیفهمم دلیل گریه کردنم رو

حتی متوجه اش هم درست نمیشم

 برای دلارام یه دنیای دیگه شروع میشه

یه دنیای جدید

و برای اون یکی یه دنیای خیلی جدید تر

چون براش برگشتنی  وجود نداره

و دنیای من امروز دقیقا همونیه که دیروز بود

همونی که هفته ی پیش بود

و همونی که ماه ها پیش بود


از این عشق های قانونی-از این که دوستم داشته باشی چون مجبورت کردن این کار رو بکنی-حالم به هم میخوره

این روزها حتی مسنجر هم هیچ حرفی برای گفتن نداره!!


یه جوری انگار که هر روز ، روز جمعه است

انگار هر حرفی که زده میشه ، قبلا خیلی بیشتر ، خیلی کامل تر ، خیلی بهترش رو شنیده بودم

این روزا همه ی حرفا از همون مدل شعراییه که قبلا بهش اشاره کرده بودم...!!


یادت افتادم،میدونم بخاطر دوست داشتنت نیست

فقط به خاطر اینه که بهت نیاز دارم

نیاز دارم روی این روز های خاکستری ، فقط یه ذره رنگ آبی بپاشی


نظرات 2 + ارسال نظر
RaSo0l جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 10:02 ب.ظ http://1man.blogsky.com

غصه نخور بابا ! این نیز بگذرد ...

سراب زندگی زیباست یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 07:11 ب.ظ http://safarisaray.blogfa.com

سلام
دوست گلم وب زیبایی داری من تمام مطالب شمارو خوندم قشنگ بود
موفق باشی واستوار
وقت کردی به منم سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد