خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

طالع بینی

به چیزی که نمیفهمم چیه لبخند میزنم

و با چیزی که نمیدونم چیه حال میکنم

قبلا احساس شکیرا بودن میکردم

اما الان احساس براد پیت بودن میکنم :))

میدونی این یه چیزیش درست نیست :d

من میتونم شکیرا باشم...اما نمیتونم که براد باشم...میتونم؟!


تو طالع بینی امروزم نوشته:

"در باره یک اتفاق خانوادگی باید با همسر خود مشورت کنی. همفکری دو جانبه می تواند موضوع را روشن تر کرده و برای آن راه حل های مناسبی پیدا کند کسی از مشورت کردن ضرر نمی کند."


و من دارم فکر میکنم دقیقا باید با کی مشورت کنم؟!!

نه جدی!!!

با کی باید مشورت کنم؟

ده آخه من اگه....(سانسور)

و بعد از اون راجع به کدوم اتفاق خانوادگی باید مشورت کرد؟؟

به خدا اگه یه اتفاق میاد،خانوادگی هم بود، دیگه به درک، بود

من از خوشحالی خودمو خفه میکردم

دیگه نیاز به مشورت نداشتم :d

خب اگه احیانا کسی خواست به من مشورت بده،چون اینجا نوشته کسی از مشورت کردن ضرر نمیکنه من حاضرم به منسب همسریتم بنشانمش و باهاش مشورت کنم

خوبه؟


پ.ن:چند روز پیش یه جمله به گوشم رسید "این نیز بگذرد" فکر کنم خیلی جمله ی کار درستی باشه!!

پ.ن2:به این دختره میگم رفتی اونجا سوار هواپیما که شدی بعد از 1ساعت مرز ایرانو گذروندید میتونی روسریتو برداری،تورو اگه من یه ذره برات ارزش دارم این کار رو بکن...میگه نمیخوام تازه به درون رسیده به نظر بیام :o

جووون مــــــــــن....

از همه ی خانمایی که ممکنه سوار هواپیما بشن و مرز رو رد کنن خواهش میکنم...به خدا تازه به درون رسیده به نظر نمیاید ، فقط انسان به نظر میاید...!!!


نظرات 2 + ارسال نظر
یاس دلتنگ یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 10:57 ب.ظ http://yas-deltang.mihanblog.com/

سلام.وبلاگ قشنگی داری مطالبت هم زیباست.دوست عزیز منم خوشحال میشم بهم یه سر بزنی و نظرتو درمورد شعرهام بگی.

آره آره صبر کن اومدم

گندم یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 11:50 ب.ظ http://daily-of-me.blogsky.com

برای مسابقه ی تبلیغاتی مزاحم شدم
دوست ِ من دوست دارم مطلبمو بخونی و اگر مستحق ِ بهترین بودم امشب ساعت 24 در رای گیری گل بکاری !!
http://tameshki.com/

قالبت خیلی قشنه ! چون عینه قالبه منه!

موفق باشی

تو دیگه خیلی رو داری :d

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد