خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

نوستالژی 2

آخـــــــــــــی انقدر باش حال میکنم!

صبح ها اولین چیزی که وقتی از خواب پا میشم به ذهنم میرسه تویی شبام وقتی دارم از خستگی ولوو میشم به تنها چیزی که فکر میکنم بازم تویی!

اما تو حتی در مخله ات هم نمیگنجه یکی بهت فکر کنه!

.

.

.

یه مشکل وحشتناک پیدا کردم!شبا تا 2-3 بیدار میونم تا به حساب خودم سگ کاری کنم و زندگیم نتیجه بده اونوقت 2-3 با این که دارم میمیرم از خستگی خوابم نمیبره!تا ساعت 5:30 که موبایل زنگ بزنه همینجور واسه خودم غلط میزنم!

اون وقت روزا تمام تایم درس خوندم رو یا خوابم یا دارم وبلاگ آپ میکنم :d


پ.ن:یکی به من بگه املای درست واژه ی qalt چیه؟

پ.ن2:خیلـــــی آهنگ باحالیه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد