خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

اتمام حجت

بعضی از آدما اونقدر عمرشون رو باهم میگذرونن که بدون هم زندگی کردن واقعا یادشون میره

بعضی از آدما اونقدر برای هم جذابن که در مقابل هم مثل دوتا قطعه ی مغناطیسی قوی میمونن و نمیشه از هم جداشون کرد..

بعضی از آدما اونقدر شبیه هم هستن که وقتی  همو میبینن انگار دارن به خودشون تو آینه نگاه میکنن،دل به تصویر خودشون میبندن

و بعضی از آدم ها هم بدون اینکه اسمشون تو سرنوشت همدیگه نوشته شده و  حتی اگه نخوان باهم باشن،حتی اگه مسیر های زندگیشونو کاملا از هم جدا کنن و سعی کنن از همدیگه دور و دور دور تر بشن

بازم سرنوشت جاده ی زندگیشونو یکی میکنه

و من فکر میکنم

این غیر قابل انکار ترین حالت عاشق شدنه...



من این حرف رو 9 مهر 1389 اینجا ثبت میکنم،تا 9 مهر 1399 بیام نشونت بدم و بگم دیدی من گفته بودم...!!




I'm in love with a fairytale, even though it hurts
Cause I don't care if I loose my mind
I'm already cursed

Every day we start a fighting
Every night we fell in love
No one else could make me sadder
But no one else could lift me high above

I don't know, what I was doing
When suddenly, we fell apart
Now a days, I cannot find him
But when I do, we'll get a brand new start
پ.ن:24 ساعت دارم این آهنگ رو گوش میدم.واقعا محشره...!!



نظرات 2 + ارسال نظر
dep جمعه 9 مهر 1389 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.dep.blogfa.com

???!!!???!!!???

RaSo0l جمعه 9 مهر 1389 ساعت 05:22 ب.ظ http://1man.blogsky.com

از هر ۸۰۰۰۰۰۰ نفر شاید دو نفر جزو ِ این بعضی ها باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد