خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

بیهوده آپ کردن...3

امروز دلا گفت وبلاگت خیلی حال به هم زن شده

-چرا آخـــــــــه؟؟ :d

-خیلی ...یزه شده!!

آخــــــی !! انقدر ذوق کردم!!خیلی حال میکنم اصطلاحاتم رو زبون بیفته مخصوصا این یکی که خیلی خاصه!!

دفعه پیشم این اصطلاح «ما قبل امتحان ریدینگ میکنیم،سر امتحانم ریدینگ میکنیم» رواج یافت!!

ملت !! اگه از این اصطلاحات(!!)استفاده میکنید نام منبع رو هم ذکر کنید


انقدر بدم میاد از اینایی که میان وبلاگ آدم رو میخونن،مو به مو هم میخونن، خالصانه فضولی میکنن و با تمام وجود سعی میکنن یه آتویی ، سر نخی چیزی پیدا کنن،آخرشم نظر نمیدن!!

حالا اینهمه آتو گیر میارید به درک،نظرتونم راجع به استنباطاتتون ثبت کنید!!


از این پسراییم که زرت و زرت میگن«عزیزم مراقب خودت باش»خیلی بدم میاد!!ده مرده شور نکبتتو ببرن اگه مراقب خودمون نبودی که تو تاحالا 100هزار دفعه سرمونو زیر آب کرده بودی


از ایناییم که اینویز آن میشن بعد از چند ساعت خودشون پی ام میدن و میگن ببخشید اینترنتم خراب بود(!!)خیلی بدم میاد


عوضش از ژیلا خیلی خوشم میاد :d


دلا راست میگه وبلاگم خیلی جای مزخرفی شده.اگه هم الان آپ میکنم برای اینکه که از شخص خودم(!!)معذرت خواهی کنم که وبلاگمو به گند کشوندم.همه ش تقصیر این فوران احساسات ماهانه است منتهی این سری خیلی شدید شد!!


دیگه کمتر میام نت،نه این که اصلا نیام ها!!!این دفعه دیگه جدی جدی میخوام بیخیال یاهو شم :d و به جای روزی 3تا آپ روزی یه دونه آپ میکنم


پ.ن:از شما که با وجود روز به روز مزخرف شدن وبلاگم همچنان میخونینش متشکرم!!حتی وقتی هم که کامنت نمذارید

پ.ن2:میدونی با اسم "وبلاگم"خیلی حال میکنم

احساس میکنم "وبلاگم"یه جاییه مال من...فقط فقط فقط مال من...این عالیه :)

نظرات 1 + ارسال نظر
رامین سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 11:02 ب.ظ

راست میگی اسم وبلاگت خاصِ
ولی چقدر وسواسی هستی از همه چی حالت بهم میخوره که :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد