خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

نوازش...


جاده های مهربونی
رگای آبی دستات
غم بارون غروب ته چشمات تو صدات
قلب تو شهر گل یاس
دست تو بازار خوبی

اشک تو بارون روی
مرمر دیوار خوبی


ای گل آلوده گل من

ای تن آلوده دل پاک
دل تو قبله این دل
تن تو ارزونی خاک

تن تو ارزونی خاک
بوی موهات زیر بارون بوی گندم زار نمناک
بوی شوره زار خیس بوی خیس تن خاک
یاد بارون و تن تو یاد بارون و تن خاک
بوی گل تو شوره زار
بوی خیس تن خاک
همیشه صدای بارون
صدای پای تو بوده
همدم تنهایی هام
قصه های تو بوده
وقتی که بارون می باره
تو رو یاد من می یاره
یاد گلبرگای خیس
روی خاک شوره زاره
ای گل آلوده گل من
ای تن آلوده دل پاک
دل تو قبله این دل
تن تو ارزونی خاک
تن تو ارزونی خاک
تن تو ارزونی خاک
تن تو ارزونی خاک


این آهنگ همیشه به اسم تو بوده

مال تو بوده


بوی تو...بوی خیسی هوا...بوی بارون...بوی مسیر خیابون...کلاس پیانو...

همه ی اینارو یادمه

همه ی اینارو تو بعدش هم یادمه

وقتی که رفتی

واقتی که دوباره برگشتی و اینبار خودم مجبورت کردم بری...

اما من مجبورت نکردم...تو دنبال بهونه بودی که دوباره بری...


یه نفر به طرز بیرحمانه ای به قلب من حمله کرده که جاتو بگیره

اما من جاتو به اون نمیدم

شاید یه جای خیلی خوب یا حتی بهتر از جای تو بهش بدم

اما بهت قول میدم جای تورو فقط برای خودت نگه دارم

تورو تا ابد همونی که بودی تو دلم نگه میدارم


گفتم که شاید یه جای بهتر از تورو بهش بدم...گفتم دیگه؟




ابی جدیدا یه آهنگ خونده...جدیدا که نه اما من 2-3 روز پیش دوباره شنیدمش


منو حالا نوازش کن

که این فرصت نره از دست

شاید این آخرین باره

که این احساس زیبا هست

آخرین بار بودنو با تموم وجودم حسش میکنم...

دقیقا میفهمم اخرین بار یه چیزی چجوریه...


تنم سرده ولی انگار

تو دستای تو آتیشه

خودت چشمامو می‌بندی

و این قصه تموم می‌شه


یکی از بزرگتزین آرزو هام اینه...اگه قرار شد یه روز قصه ی من تموم بشه،خودت چشمامو ببندی

نه میخوام باهام باشی

نه دوستم داشته باشی

نه حتی  احساس میکنم تو دیگه لیاقت من رو فقط یه ذره داری

اما دلم میخواد موقعی که قراره برای اخرین بار چشمامو ببندم اون تو باشی که این کارو میکنی...


هیچ وقت فکرشو میکردی یه روزی اونقدر ازت دور شم که بخوام جاتو به کسی بدم؟؟

اما دور شدم....خیلی بیشتر از چیزی که فکرشو بکنی!!


پ.ن:اون که رفته دیگه هیج وقت نمیاد...

پ.ن2:تو منو دوست نداری...تو فکر میکنی که منو دوست داری!!!

پ.ن3:زندگی واقعیم با وبلاگم خیلی متفاوت شده...در وقعیت خیلی خشن ترم .... !! :d




نظرات 1 + ارسال نظر
سهراب پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 01:33 ب.ظ http://igw.blogsky.com

از هرچه بگذریم ... این آهنگ ابی ... خیلی حرف برای گفتن داره ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد