خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

no name

دلم میخواد واسه خودم زندگی کنم

دلم نمیخواد 200تومن 200 تومن پول کلاس خصوصی بدم و آخرشم ببینم اونایی که 400 تومن 400تومن پول میدادن از من وضعشون خیلی بهتره

دلم نمیخواد برده ی این و اون باشم

دلم نمیخواد امتداد آرزو های بابا باشم

دلم میخواد واسه ی خودم زندگی کنم

از دلارام لجم میگیره،میگه چرا من باهاش درد و دل نمیکنم،میگه چرا من اونو دوست خودم نمیدونم

میخوای باهات درد و دل کنم؟

تاحالا شده یه بار بیای و وبلاگم رو بخونی و ببینی تو درون من چی میگذره؟؟

نه...منظورت از درد و دل فقط همینه که بدونی من و دوست پسرام باهم چیا میگیم

ببین عزیزم من مثل اون چیزی که تو فکر میکنی نیستم،من دوست پسری ندارم که حالا میخوای به بهونه ی درد و دل آمارشو در بیاری


از مامان بابام بیشتر از بقیه بدم اومده

آینده ی من براتون مهمه؟؟


پس چرا نذاشتنی برم همون رشته یی که دوست دارم؟پس چرا منو تو این هچل انداختین و حالا ازم انتظار دارین تنهایی بیام بیرون؟حتی نمیدونم چجوری این کارو کنم و شما یقه ی منو گرفتین که چرا انقدر بی مسوولیتم؟

من بی مسوولیتم؟؟مگه موقعی که قرار شد این کارو بکنم انتخاب دیگه ای هم بهم دادی بودین؟

جدی؟!!!

من بی مسولیتم یا تو که بچه ی کوچیکتو ول میکنی به جون من و هفته به هفته دست شوهرتو میگیری پا میشی میری تهران؟من بی مسولیتم آره؟من چشم سفیدم؟

یادته کل تابستونو ول کردی رفتی تهران آخرشم آدم بده من بودم؟

میدونی چیه؟

من هرچقدم بی مسولیت باشم به خودم این ایمان رو دارم که اگه یه روزی بچه دار شدم بذارم خودش آیندشو انتخاب کنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد