خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

من خود خواهم....

تو نیستی


همیشه دلم میخواد خوشحالت کنم

حتی به قیمت ناراحت شدن خودم هم که باشه دلم میخواد خوشحالت کنم

امروز به این فکر افتادم اگه همیشه اینهمه سعی میکنم تورو خوشحال کنم

واسه اینه که "من"کسی باشم که توروخوشحال میکنه

"من"


فرق من و تو تو اینه

من حتی پاکترین عشق هایم هم خودخواهم...

تو اما...


تو میگی دوست داشتن یعنی اینکه خودت رو برای من بخوای

نه اینکه من رو برای خودت بخوای

و من همش دارم فکر میکنم....

من تورو

یا خودمو برای کی میخوام؟


احساساتم به اون تلخی که نشون میدم نیست...

تو میون احساسات من

دوست داشتنام خیلی خیلی بیشتر از دوست نداشتن هامه




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد