خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

سیـــــــــــــــــــــب

زندگی خیلی نامرده اگه بخواد این روزای قشنگ رو  از من بگیره

اما زندگی نامرد نیست

یادت که نرفته؟


بدجور مریض شدم

مریضی رو دوست دارم

وقتی این سرفه هارو میکنم

احساس میکنم اون قسمت سل زده ی وجودم با هوا از درون بدنم خارج میشه

میفهمی چی میگم...؟؟!!


همه چی آرومه

این آرامش رو دوست دارم

من واقعا این همه خوشبختم یا به خاطر اعتماد به نفس کاذبم این همه احساس خوشبختی میکنم؟



امشب ماه کامله...


"وقتی که سیب نقره ای ماه میرسد...."

"هنگام وصل ما به باغ بزرگ شب

وقتی که سیب نقره ای ماه میرسد..."


امشب ماه کامله...


پ.ن:تاحالا دقت کردی حروف "سیب"روی کیبورد سه تا حرف دنبال همه؟ردیف دوم از سمت چپ دمین حرف"س"هست بعدش"ی" بعدشم "ب"


پ.ن2:تله پاتی غوغا میکند....!!!:دی




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد