خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

ماه کامل...

پس از ماه ها تحقیق و تفحص یه هدف برای زندگیم پیدا کردم

میخوام خودمو برای تو پیر کنم

من خودم خبر نداشتم اما قسمت الف صورت مسئله رو ماه ها پیش حل کرده بودم


با اینکه دیگه حتی به اندازه ی یک بیت هم دوست ندارم

اما هنوز هم عاشقتم....


اون رو دوست دارم

ما،ما هستیم

بدون تو

و ما بدون تو کاملیم

ماه کامل...


تو یک معبودی...

اما اون برای من یک دوسته،یک انسان که دوسته منه نه یه خدا

و هر دو مون میدونیم که همیشه آدما هستن که معجزه میکنن

نه خدایان....


پ.ن:معبود پاک و بیگناه من...

پ.ن2:حالا با توام...امروز ازم سراغ نگرفتی؛ دلم برات تنگ شده...کاش به جای اینکه این همه به فکر درسم باشی، به فکر خودم بودی!!!(من لوسســــــــــم :دی)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد