خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

the best freind

تو عزیز من نیستی چون بهم اون حرفا رو زدی

تو عزیز من نیستی چون بهم اون احساس رو داری

بت میگم "عزیزم"چون خودم چند وقت پیش تورو انتخاب کردم

بی رو در بایستی بهت میگم

من تورو انتخاب کردم که صمیمی دوستت باشم،که صمیمی ترین دوستم باشی نه اینکه...

ما بهترین دوستای هم بودیم


و من الان نمیدونم بهترین دوستت ،حتی اگه عاشقت هم باشه،بازم بهترین دوستت هست؟


تو زندگیم این منم که تصمیم میگیرم نه حرف ها و گفته ها و تصمیم های دیگران،اگه منظورم مفهوم نیست روشنش میکنم"من اگه کسی یا چیزی رو انتخاب کنم،فقط فقط طبق میل خودم اینکارو میکنم"


پ.ن:گل نازم تو با من مهربون باش...

پ.ن2: ععــــــــــــــه!!برام کامنت بذار !!!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد