خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

فصل سرد

به این فصل سال عادت دارم

به این سرمای دوست داشتنی که ریه هامو مور مور میکنه عادت دارم

به این غروب نارنجی

به این سرمای عجیب و مطبوع به این لرزیدن دستهام


من خوب یادمه پارسال این موقع چه حسی داشت

نمیدونم پارسال خوشبخت تر بودم یا الان

پارسال برای اولین بار خوشبخت بودن رو یاد گرفتم

حالا خوشبخت بودن رو بلدم


کدومش بهتره؟


دستام رو مدام به هم میمالم

نشستنم خیلی پسرونه است

حرف زدنم رو هم دارم روش کار میکنم

نمیفهمم که چرا هنوز همه میگن چرا انقدر تو دختری؟



خوابم میاد


ترازم برای اولین بار بالای 6000شد


چقدر دلم بابک میخواد!!!


دلم دلا،فرحناز،مهی هم میخواد!!!


همینطور رها....


همه چیز عین پارساله

همه چیز

البته....

چند روز دیگه 11هم میشه و من هنوز نمیدونم جای تو اینجا خالیه یا نه

و اینکه پارسال آهنگ فیری تیل وجود نداشت و امسال داره

باورم نمیشه یه مدت اینهمه بهت نزدیک شدم و دوباره دور شدم


حلا تو...(!!)

باهات حرف دارم

راجع به وبلاگ

اگه خواستی سوال پیچم کنی حتما در این مورد این کار رو بکن چون واقعا مهمه


دلم برات زود به زود تنگ میشه


به قول یه کارکتر خیلی خیلی دوست داشتنی

کیه؟؟؟

کیــــه؟؟!!!

بهلهههه بهلهههه



خیلی خوابم میاد

امروز روز خوبی بود:)


با اینکه در این ماه گذشته من و بهترین دوستم جمعه ها بیشتر از 3ساعت حرف زدیم اونم حرفای جدی و امروز اما فقط یک ساعت چرت و پرت گفتیم بازم روز خوبی بود....



شب همگی بخیر....

نظرات 3 + ارسال نظر
بابک جمعه 7 آبان 1389 ساعت 10:24 ب.ظ

خوب من که بهت کفتم که همیشه میونه این حرفای چرتو ژرت هم ......وجود داره
درضمن ۶۰۰۰ اولشه بهتر هم میشی
منم دلم برات............

راحیل جمعه 7 آبان 1389 ساعت 11:59 ب.ظ http://hatef88.blogsky.com

وقتی نوشته هاتو می خونم
حسرت می خورم
که تو چقدر راحت می نویسی
احساساتتو
و بعد احساس پیری میکنم...

سهراب شنبه 8 آبان 1389 ساعت 02:53 ب.ظ http://igw.blogsky.com

اَجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد