خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

no name

کاش درس های من هم مثل مشق های رها بود

تمام شدنی...


فتاده در میان ما جدایی های بسیاری
نه یک نامه ، نه پیغامی ، نه امیدی به دیداری
فتاده در میان ما هزاران صحرا
هزاران کوه سنگین دل ، هزاران دریا
خوشا بر آن پرستویی که پر می گیرد
به آسانی شبی راه سفر می گیرد
. . . .
به چشم من ، تو چون خورشیدی
همه نوری ، همه امیدی
به چشم من ، تو چون خورشیدی
همه نوری ، همه امیدی
به هر جا رفتی ، مبر از یادم
که من هم هر دم ، به یادت شادم
به هر جا رفتی ، مبر از یادم
که من هم هر دم ، به یادت شادم....

نظرات 1 + ارسال نظر
تو دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 03:16 ق.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

کاش گاهی درس هات رو رها میکردی مثل اسم رها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد