خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

۲۱ ماه تا کنکور

به عنو.ان آخرین پست تا مدت ها...

خب

برای کم  کردن وبلاگ نوشتنم روز خوبیه

نه اینکه دیگه هیچ وقت ننویسم هفته ای یه بار آپ میکنم

اما جدی نمیدونم چطوری اینکارو کنم

چطوری دیگه نیام سر کامپیوتر؟

اونم این همه وقت

اما این همه وقتی هم که نیست

فقط 21 ماهه

21 ماه...

فکرشو بکن...

خب فکر کنم هیرو بتونه 21 ماه بدون حرف زدن من سر کنه

شاید این یه امتحان خوب باشه که به هر جفتمون ثابت بشه بالاخره اون هیرو هست یا نه

اگه ان واقعا هیرو باشه 21 ماه که هیچی نیست...!!

وبلاگم هم...

وبلاگم باقی میمونه

هروقت دلم خواست بنویسم تو یه دفترچه مینوسم و شاید بعدا آپش کنم

به غیر از وبلاگم و هیرو هم که دیگه هیچ چیز و هیچ کس به من نیازی نداره...


به عنوان آخرین پست تا مدت ها...

نمیدونم بدون کامپیوتر و وبلاگم دقیقا چطوری باید زندگی کنم

امید وارم بتونم....!!



پ.ن:هیرو مراقبم باش

نظرات 2 + ارسال نظر
مهتاب جمعه 21 آبان 1389 ساعت 01:46 ب.ظ http://shabemahtabi-88.blogsky.com/

سلام...به اهداف بزرگ فکر کن قابل تحمل میشه
موفق باشی

راحیل جمعه 21 آبان 1389 ساعت 11:36 ب.ظ http://hatef88.blogsky.com

یاد سال کنکورم افتادم!
برای من هم سال بدی بود هم یه دوره ای که همه زندگیم توش عوض شد!(اینش خوب بود البته،خیلی خوب!).
اینقدر سخت نگیر که دلزده بشی،کنکورم یه تیکه از زندگیه که تو توش موفق میشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد