خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

5 ماه باقی مانده...!!

درس

رها

و درس

تنها چیزاییه که تا 5 ماه آینده حق دارم بهشون فکر کنم

حتی هیرو رو هم باید یا بکنمش بیرون

یا بذارمش اون ته ته ته

هووووه....

اگه الان بخوام به اون فکر کنم و پیشش باشم هم به اون و هم به خودم خیانت کردم

یه خیانت نابخشودنی!!!

نمیخوام کاری کنم که 5 ماه دیگه پشیمون بشم

من مطمئنم به غیر از رها که همیشه باید پیشش باشم هیچ کس دیگه ای بهم نیاز نداره

و هیرو مسلما به خاطر 5ماه ازم متنفر نمیشه

اما اگه من این 5 ماه رو گند بزنم و سال دیگه دقیقا همین جایی باشم که الان هستم...هم هیرو و هم رها به خاطر اینکه یه سال دیگم تنهاشون گذاشتم ازم متنفر میشن...

.

.

.

.

.

نمیخوام کاری کنم که 5ماه دیگه پشیمون بشم

.

.

.

.

مراقبم باش...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد