خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

کس و کار من

فاصله افتاده بین من و تو

دستامون نمیرسن به همدیگه

اینو بغض تو نگفت

اینو قلب من میگه

این همه سال دوری

دوری و بی خبری

من گرفتار قفس

تو پی دربه دری

فاصله افتاده بین من و تو...

فاصله افتاده بین من و تو....

.

.

.

نمیتونی کسیو مجبور کنی عاشقت باشه

نمیتونیم خودتو مجبور کنی دوستش نداشته باشی

.

.

.

.

دی میشد و گفتم صنما عهد به جار آر......

.

.

.

.

هیروی کبیر برای من همه کسه

پدر

مادر

برادر

دوست

عشق

عاشق

همخواب

هم درس...!!

.

.

.


نظرات 1 + ارسال نظر
سایه دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 08:36 ب.ظ http://saaye.blogsky.com

(نمیتونی کسیو مجبور کنی عاشقت باشه)
چقدر بغض داره این جمله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد