خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

برزخ

آه دنیا....بیا منو پیدا کن

بیا

یا بفرستم بهشت

یا بفرستم جهنم

فقط بیا

بیا و منو از اینجا ببر

من نویسنده نویستم وبلاگ نویس که هستم

خب که چی؟

خبش به اینه که نتیجه گرفتم شاید بعضی وقتا بتونم به بعضی چیزا فکر کنم

باید اول از همه به این فکر کنم که چرانمی تونم رفتارم رو درست کنم

چرا نمیتونم آدما رو دوست داشته باشم

چرا نمیتونم باهاشون دوست باشم

قبلا یه مشکلاتی بود که نمیذاشت من عادی باشم

اما حالا که اونا از بین رفتن

حالا چی

چرا نمیتونم رفتارم رو با آدما عادی کنم

یه جای کار که من نمیفهمم کجا است ایراد داره

من کجای این شهر میتونم خودم رو پیدا کنم؟


برای پیدا کردن خودم (یا آدما) فیس بوک میرم

به شرطی که همه ی آدمایی که حالم ازشون به هم میخوره رو از ذهنم و از جلوی چشمم پاک کنم

میام یکی رو اد کنم

میام با یکی حرف بزنم

میبینم حالم داره ازش بهم میخوره

چرا نمیشه که حالم ازشون بهم نخوره؟


مینویسم پاک میکنم مینویسم پاک میکنم

من نویسنده نیستم

من حتی وبلاگ نویس هم نیستم


خودم رو سانسور میکنم

هر جمله رو مینویسم پاک میکنم

خودم رو سانسور سانسور سانسور میکنم

من خودم رو روی تفاله های یه عشق مرده دارم به زوور زنده نگه میدارم

دارم سعی میکنم خودم رو روی نابود شده ها به دست بیارم

و این غیر ممکنه

این غیر ممکنه

هر لحظه خسته تر..هر لحظه تلخ تر...هر لحظه پیر....

درد من آدما نیستن

درد من خودمم نه به هیچ کس دیگه

کاش میشد دس از سر خودم بردارم

خودمو رها کنم

خودمو آدمارو همه ی اون موجودات وحشی دوپا که هر روز میخوان همدیگه رو له کنن رو رها کنم

و برم....

برم یه جایی که غیر از من و یه دوست"فقط فقط فقط یه دوست" هیچ کس دیگه ای نباشه...


نظرات 2 + ارسال نظر
جدیدترین مدلها یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 12:09 ب.ظ http://newmodels.blogfa.com/

جدیدترین مدلها هر آنچه که فکر می کنید هر آنچه که نیاز دارید اینجا می تونید ازش مدل پیدا کنید اگر مدلی که شما می خواهید نیست ، نظر بگذارید و بگویید تا به موضوعات اضافه شود. می خوام با وبلاگتون تبادل لینک کنم. اگه افتخار میدی منو با اسم جدیدترین مدلها با http://newmodels.blogfa.com/ لینک کن خبر بده لینکت کنم.مرسی.

جوجو(دانلودباز) یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 12:14 ب.ظ http://bir-jand.blogsky.com

کی بیام؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد